Lietotnes ZIP TAXI
Pakalpojumu lietošanas noteikumi
ZIP TAXI ir mobilā lietotne taksometru izsaukšanai. ZIP TAXI mobilās aplikācijas lietotāji par pakalpojumu var veikt skaidras naudas norēķinus un digitālos maksājumus, kas tiek pārsūtīti pārbaudītam un uzticamam taksometru pārvadājumu uzņēmumam SIA ”T KINGS” (Reģ. Nr. 44103031876, Valmieras nov., Valmiera, Misas iela 8, LV-4201, tālrunis: 80000818).
Lai piekļūtu lietotnei, tostarp lai piekristu šiem Vispārīgajiem noteikumiem, jums jābūt sasniegušam vismaz 18 gadu vecumu. Tāpat jums ir jānodrošina, lai personas, kas jūsu vārdā izmanto lietotnē sniegtos transporta pakalpojumus, būtu vismaz 18 gadus vecas. Autovadītājam ir tiesības atteikt pakalpojuma sniegšanu pasažierim vai jebkurai citai personai, kas izmanto pakalpojumus pasažiera vārdā, ja tā nevar pierādīt, ka ir sasniegusi vismaz 18 gadu vecumu.
1. ZIP TAXI mobilā aplikācija; tās lietošana.
1.1. ZIP TAXI ir mobilā aplikācija, ar kuras palīdzību lietotāji var pasūtīt savu taksometru. Lietotājs veicot pasūtījumu, aplikācijā nevar izvēlēties konkrētu taksometru, lietotājam tiek nosūtīts ģeogrāfiski tuvākais, brīvais taksometrs.
1.2. Mobilā aplikācija ZIP TAXI ir ērts veids saziņai starp taksometru pakalpojumu sniedzējiem un pasažieriem, nodrošinot vienkāršotu taksometru rezervēšanu.
1.3. Rezervējot taksometra šoferi ZIP TAXI aplikācijā, lietotājs norāda sev vēlamo galamērķi un vēlamo pakalpojuma apmaksas veidu tieši taksometra vadītājām (ar skaidru naudu vai ar bankas karti) vai izmantojot digitālo maksājumu iespējas. Veicot digitālos norēķinus, lietotājam iepriekš jāreģistrē savu bankas karti ZIP TAXI lietotnē.
1.4. Gadījumā, ja notiek kādas kļūdas programmas nodrošinājumā, mūsu komanda darīs visu, lai izlabotu tās maksimāli iespējami īsā laikā. Taču mēs nevaram garantēt, ka aplikācijas darbība visā laika garumā būs bez kļūdām un nepārtraukta.
1.5. Jebkādas sūdzības vai ierosinājumi, saistībā ar mobilās aplikācijas darbību var tikt nosūtītas uz mūsu atbalsta dienesta e-pastu help@ziptaxi.lv.
2. Reģistrācija ZIP TAXI aplikācijā.
2.1. Lai izmantotu ZIP TAXI pakalpojumus, ir nepieciešams uzstādīt ZIP TAXI aplikāciju savā mobilajā telefonā. Reģistrējoties, iesniegtie dati konta izveidošanai tiks ierakstīti datu bāzē. Identifikācijas kritērijs ir mobilā tālruņa numurs, kuru klients norāda reģistrācijas laikā.
2.2. Veicot reģistrāciju ZIP TAXI mobilajā aplikācijā, lietotājs pieņem sekojošus noteikumus:
2.2.1. ZIP TAXI ir tiesības pievienot lietotāja personas datus ZIP TAXI datu bāzei un pārsūtīt personas datus taksometru pārvadījumu pakalpojuma sniedzējiem saskaņa ar konfidencialitātes politiku (tālāk tekstā).
2.2.2. ZIP TAXI ir tiesības nosūtīt personas datus un datus par banku un kredīta kartēm, kā arī informāciju par mobilajiem maksājumiem mobilo apmaksu starpniekiem.
2.2.3. ZIP TAXI ir tiesības nosūtīt autentifikācijas kodus, izmantojot SMS ziņojumus.
3. Taksometru pakalpojumu pasūtīšana un atcelšana.
3.1. Lietotājs var pasūtīt taksometru pakalpojumus, ievadot lietotnē sākuma adresi un beigu adresi. Pēc tam ir nepieciešams apstiprināt šos datus izmantojot pogu “Pasūtīt Braucienu” un apstiprināt nodomu pasūtīt taksometru.
3.2. Situācijā, kad ZIP TAXI aplikācijas lietotājs ir veicis pasūtījumu uz konkrētu adresi un taksometra vadītājs ir apstiprinājis saņemto izsaukumu, izsaukums tiek uzskatīts par apstiprinātu.
3.3. Lietotājs var atcelt izsaukumu 2 minūšu laikā pēc izsaukuma veikšanas. Pretējā gadījumā minimālā summa, kādu mobilās aplikācijas lietotājam būs jāapmaksā par izsaukumu, būs vienāda ar nolīgšanas izcenojumu saskaņā ar taksometru pārvadātāja tarifu plānu (minimāli 2 eiro).
3.4. Par izsaukuma atcelšanu tiek uzskatīta arī situācija, kad taksometra vadītājs atsakās no jau pieņemta izsaukuma. Šādā situācijā lietotāja pasūtījums tiek nodots citam taksometra vadītājam, kurš veiks pasūtījumu.
3.5. Ja ZIP TAXI aplikācijas lietotājs kavē ierašanos pie taksometra, tad par to 2 minūšu laikā nepieciešamas paziņot taksometra vadītājam, kura tālrunis ir redzams ZIP TAXI aplikācijā. Ja nepieciešams uzgaidīt ilgāk par 5 minūtēm, tad par papildus gaidīšanas laiku un samaksu, telefoniski ir jāvienojas ar taksometra vadītāju. Ja par kavēšanos netiek paziņots taksometra vadītājam, šādā gadījumā taksometra vadītājam pēc 5 minūšu gaidīšanas ir tiesības doties prom un aplikācijas lietotājam būs jāapmaksā par izsaukumu.
3.6. ZIP TAXI lietotnē ir iespēja pievienot pieturas izkāpšanai vai iekāpšanai, bet apstāšanās pauzes ilgums nedrīkst pārsniegt 2 minūtes. Par ilgāku apstāšanās pauzi lietotājam ar taksometra vadītāju ir jāvienojas atsevišķi.
3.7. ZIP TAXI ir tiesības atsaukt tiesības izmantot mobilo aplikāciju gadījumā, ja lietotājs ir atcēlis savus izsaukumus 3 reizes pēdējo 24 stundu laikā. Tādā gadījumā aplikācija informē lietotāju par atcelšanu skaitu un pēc trešās atcelšanas ZIP TAXI atņem tiesības izmantot mobilo aplikāciju. Ierobežojumus attiecībā uz mobilās aplikācijas izmantošanu var noteikt uz laiku līdz 1 mēnesim. Pēc tam lietotājs var atjaunot savu kontu, sazinoties ar klientu atbalsta dienestu.
3.8. Vadītāja ir tiesības atcelt braucienu pēc pasūtījuma pieņemšanas, negaidītu apstākļu dēļ (piemēram, negaidīti intensīva satiksme, tehniskas problēmas ar automašīnu, nespēja atrast izsaukuma adresi, un citi iemesli). ZIP TAXI nav atbildīgs par šādām situācijām.
4. Apmaksas nosacījumi, izmantojot mobilo aplikāciju.
4.1. ZIP TAXI aplikācijas lietotājs var apmaksāt taksometru pakalpojumus ar bankas karti, kuru nepieciešams iepriekš reģistrēt un aktivizēt ZIP TAXI aplikācijā, kā arī ir jāapstiprina sava piekrišana ZIP TAXI mobilo aplikāciju lietošanas noteikumiem.
4.2. Mobilie maksājumi var tikt veikti ar ZIP TAXI aplikāciju, bet tikai pēc bankas kartes reģistrācijas ZIP TAXI aplikācijā un līguma sastādīšanas par mobilajiem maksājumiem.
4.3. Veicot maksājumus par taksometru pakalpojumiem, izmantojot mobilo ZIP TAXI aplikāciju, maksājumu saņēmējs ir SIA ”T KINGS”, taksometru pakalpojumu uzņēmums.
4.4. Gadījumā, kad taksometru pakalpojumi tiek apmaksāti izmantojot mobilo aplikāciju, naudas līdzekļi tiek noņemti no klienta kartes uzsākot braucienu, saskaņā ar ZIP Taxi aplikācijā aprēķināto summu. Gadījumā, kad taksometru pakalpojumi tiek apmaksāti skaidru naudu, naudas līdzekļi tiek iekasēti pēc brauciena pabeigšanas.
4.5. Kopējā summa par taksometru pakalpojumiem ietver sevī komisijas maksu, tajā skaitā arī maksu par Visa / MasterCard pakalpojumiem. Kopējā summa par sniegtajiem pakalpojumiem tiek parādīta mobilajā aplikācijā. Ja mobilo maksājumu starpnieks (banka, kura sniedz kredītkaršu pakalpojumus) pieprasa maksu par apmaksas pakalpojumu, kuru taksometra klientam ir jāapmaksā atsevišķi, tad minētais maksājums nav iekļautas kopējā ZIP TAXI mobilās apmaksas summā.
4.6. Lietotājs var pasūtīt taksometru pakalpojumus ar ZIP TAXI aplikācijas palīdzību neierobežotā daudzumā 24 stundu laikā.
4.7. SIA ”T KINGS” ir atbildīgs par kredītkaršu maksājumu funkcionēšanu un piedāvā karšu lietotājiem atbalstu šo funkciju izpildes risināšanā. Gadījumos, kad lietotājs nepiekrīt maksājumam, viņš 3 (trīs) darba dienu laikā ir tiesīgs saņemt:
• brauciena čeka kopiju;
• informāciju par taksometru kompāniju, kura veica pārvadājumu;
• informāciju par iekāpšanas vietu;
• informāciju par nobraukto kilometru skaitu pārvadājuma laikā;
• informāciju par tarifu, kāds tika piemērots pārvadājuma laikā;
• informāciju par automašīnas, ar kuru tika izpildīts pārvadājums, valsts reģistrācijas numuru.
4.8. Bez visa uzskaitītā lietotājs, ja pastāv tādas tehniskās iespējas, var saņemt informāciju par pārvadājuma maršrutu un pasažiera izkāpšanas vietu. Lai SIA ”T KINGS” varētu izskatīt jautājumus, kas saistīti ar mobilajiem maksājumiem, lietotājam ir jāpaziņo sava mobilā telefona numurs, kurā ir reģistrēta ZIP TAXI aplikācijā. Nepieciešamības gadījumā viņam ir jāuzrāda pati mobilā ierīce.
4.9. Jautājumi attiecībā uz mobilajiem maksājumiem ir jāsūta uz e-pastu help@ziptaxi.lv. SIA ”T KINGS” apņemas ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā atbildēt uz lietotāju rakstiskajiem pieprasījumiem par mobilajiem maksājumiem. Visas sūdzības un pieteikumus, kas saistīti ar mobilajiem maksājumiem, SIA ”T KINGS” izskata divu darba dienu laikā.
4.10. Naudas līdzekļu, kas bija pārskaitīti izmantojot mobilo lietojumprogrammu, atgriešana tiek veikta uz ZIP TAXI aplikācijas virtuālo maku.
5. Personas datu apstrāde un konfidencialitāte
5.1. SIA ”T KINGS” pakalpojumu lietotāju dati tiek apstrādāti pasažieru pārvadāšanas līguma noslēgšanas vai izpildes nolūkos. ZIP TAXI mobilās aplikācijas lietošanas noteikumiem lietotājs piekrīt brīdī, kas šos noteikumus apstiprina.
5.2. SIA ”T KINGS” apkopo un apstrādā tikai tos personas datus, kurus lietotāji sniedz ZIP TAXI mobilās aplikācijas uzstādīšanas un izmantošanas laikā. Mobilo aplikāciju ģeogrāfiskās atrašanās vietas norādīšana ir priekšnoteikums ZIP TAXI aplikācijas izmantošanai.
5.3. Personas dati, kurus SIA ”T KINGS” apkopo un uzskaita aplikācijas izmantošanas laikā:
- Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, atgriezeniskās saites reitings un informācija par maksājumu;
- Potenciālā taksometra lietotāja ģeogrāfiskā atrašanās vieta, taksometra pakalpojuma sniegšanas laiks un galamērķis, ja tas ir norādīts;
- Identifikācijas dati par mobilo ierīci, kurā ir uzstādīta ZIP TAXI aplikācija;
5.4. Mēs apkopojam un apstrādājam personas datus, lai nodrošinātu atbilstošu informācijas apmaiņu starp aplikācijas lietotāju un taksometru pakalpojumu sniedzēju.
5.5. Mēs izmantojam lietotāju personas datus, lai atrisinātu problēmas, kuras ir saistītas gan ar ZIP TAXI pakalpojumu kvalitāti, gan ar taksometra pakalpojumu sniedzošu uzņēmumu.
5.6. Personas dati, kuri tiek apkopoti ZIP TAXI mobilajā aplikācijā, netiek izmantoti personu vai viņu atrašanās vietu identifikācijai jebkādos mārketinga nolūkos.
5.7. Mēs apkopojam datus par tālruņa numuru mobilās aplikācijas uzstādīšanas procesā, kā arī pēc izvēles lietotājs var aizpildīt savu profilu aplikācijas izmantošanas procesā, pievienojot e-pasta adresi, vārdu un uzvārdu.
5.8. Mēs apkopojam datus par ģeogrāfisko atrašanās vietu tikai tajā laikā, kamēr ZIP TAXI aplikācija ir darba procesā. Datu apkopošana par ģeogrāfisko atrašanās vietu apstājas, kad lietotājs aizver ZIP TAXI aplikāciju.
5.9. Lietotāja personas dati var būt nodoti tikai tiem taksometru pakalpojumu sniedzējiem, ar kuriem SIA ”T KINGS” ir noslēdzis līgumu. Šajā gadījumā ZIP TAXI var nosūtīt šādus datus: personas, kura ir pasūtījusi taksometru, vārdu, tālruņa numuru un ģeogrāfisko atrašanās vietu.
5.10. Pēc pakalpojuma sniegšanas taksometra lietotāja vārds būs redzams pakalpojuma sniedzējām 24 stundu laikā. Tas ir nepieciešams, lai atrisinātu jebkurus jautājumus, kas ir saistīti ar pakalpojumu sniegšanu. Piemēram, sazināties ar klientu, ja klients ir atstājis savas mantas mašīnas salonā.
5.11. SIA ”T KINGS” neatklās personas datus vai informāciju par ZIP TAXI lietotāju ģeogrāfisko atrašanās vietu trešajām personām vai valsts iestādēm, izņemot gadījumus, ja personai, kas pieprasa datus par lietotāju, ir tiesiskais pamats tam saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.
5.12. Jebkuras personas dati, kas apkopoti SIA ”T KINGS” pakalpojumu sniegšanas laikā, glabājas datu apstrādes centros, kas atrodas Latvijas Republikas teritorijā. Tikai pilnvarotiem SIA ”T KINGS” darbiniekiem ir piekļuve lietotāju personas datiem. Viņi var piekļūt datiem tikai ar mērķi risināt jautājumus, kas saistīti ar ZIP TAXI servisa izmantošanu.
5.12. ZIP TAXI lietotājam ir tiesības pārbaudīt jebkādus ar sevi saistītus datus. Ja ZIP TAXI lietotājs vēlas dzēst vai papildināt nepareizi norādītos personas datus, kas ir apkopoti aplikācijas izmantošanas laikā, to var izdarīt, iesniedzot rakstisku pieprasījumu mūsu klientu atbalsta dienestam pa e-pastu help@ziptaxi.lv.
6. Pārējie noteikumi
6.1. ZIP TAXI aplikāciju aizsargā autortiesības. ZIP TAXI aplikācijas lietotājam ir aizliegts negodprātīgi izmantot šo aplikāciju savām vajadzībām vai kopēt to, kā arī nedrīkst izdarīt darbības, kas būtu vērstas pret Platformas drošību. Jūs nedrīkstat palaist vai izraisīt jebkādu programmu vai skriptu palaišanu ar mērķi bojāt, indeksēt, aplūkot vai citādi iegūt jebkādu ZIP TAXI mobilo lietotņu un/vai tīmekļvietņu datus, kā arī ļaut to darīt jebkurai citai pusei.
6.2. Ņemot vērā IT incidentu iestāšanās iespējamību, mēs negarantējam, ka pakalpojums atbildīs jūsu īpašajām prasībām vai ka pakalpojums būs nepārtraukts, savlaicīgs, bez kļūdām vai datu zudumiem, tomēr apņemamies nekavējoties novērst jebkādas neatbilstības.
6.3. Visi starp Pusēm radušies strīdi, kas saistīti ar šiem Noteikumiem, tiks risināti mierīgā ceļā, cenšoties panākt vienošanos. Ja nav iespējams panākt vienošanos, strīdi tiks izskatīti Latvijas tiesību aktos paredzētajā kārtībā saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem.
6.4. Ja Jūs esat pasūtījis pārvadāšanas pakalpojumu, izmantojot lietotni, un nodarāt kaitējumu vadītāja transporta līdzeklim vai tā aprīkojumam (arī bojājot vai notraipot transporta līdzekli vai izraisot transporta līdzeklī nepatīkamu aromātu), vadītājam ir tiesības pieprasīt Jums maksāt sodu 50 EUR apmērā un atlīdzību par visiem zaudējumiem, kas pārsniedz soda apmēru. Ja Jūs nemaksājat sodu un/vai neatlīdzināt zaudējumus, ZIP TAXI var iesniegt prasību samaksāt sodu un/vai atlīdzināt zaudējumus pārvadāšanas pakalpojuma sniedzēja vārdā.
6.5. Mums ir tiesības jebkurā laikā vienpusēji grozīt pakalpojuma lietošanas noteikumus, publicējot Vietnē šo noteikumu aktuālo versiju.